لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به تو افتخار می کنیم یوونتوس !

به تو افتخار می کنیم یوونتوس !

شکست در هر مسابقه ای برای هر هواداری تلخ و سخت می باشد اما یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی را از خود بر جای گذاشت و اسیر بی تجربگی بازیکنان و ناداوری قضاوت مسابقه شد و قهرمانی امسال را از دست داد و موفق به کسب سه گانه نشد.

یوونتوس بازی را با ترکیب : بوفون - لختشتاینر - بارتزالی - بونوچی - اورا - پوگبا - پیرلو - مارکیزیو - ویدال - توز - موراتا آغاز کرد.

ترکیب رقیب یووه ، یعنی بارسلونا هم به ترتیب زیر می باشد : 

ترشتگن - آلوز - آلبا - پیکه - ماسکرانو - بوسکتس - راکیتیچ - اینیستا - مسی - نیمار - سوارز .

گل دقایق ابتدایی تمام برنامه های یوونتوس برای وقت اول را بر هم ریخت و بانوی پیر مجبور بود در ادامه بازی را با استرس زیادی دنبال کند و همین موضوع سبب شد که کیفیت یووه تا حد قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند.

گردش بیهوده ی توپ در میان مدافعان یوونتوس یکی از مواردی بود که این فرصت را به بارسایی ها می داد تا از اشتباهات بازیکنان بانوی پیر نهایت استفاده را ببرد و موقعیت هایی را ایجاد کند.

بازی با پای بوفون و ارسال پاس های کوتاه برای مدافعان یکی دیگر از مواردی بود که باعث می شد تا مدافعان یووه تحت فشار زیادی قرار گیرند و به راحتی توپ های خود را از دست بدهند.

بر روی مهار مسی کار شده بود ولی بر روی پاس های او اصلا برنامه ریزی نشده بود که  یکی از آنها منجر به گل شد و دو تا از این پاس ها به موقعیت هایی  خطرناک تبدیل شد.

داوری مسابقه در نیمه ی اول نیز بسیار سوال برانگیز بود و او سعی داشت با سوت های متوالی، جریان مسابقه را از کار بیندازد تا بتواند هدایت مسابقه را در دست داشته باشد.

نگرفتن خطای پشت محوطه بر روی پوگبا بزرگ ترین اشتباه داور این دیدار بود که این موقعیت می توانست شرایط بازی را به کل تغییر دهد.

در نیمه ی دوم یوونتوس بدون شک مستحق شکست نبود و چند موقعیت مناسب را برای گلزنی به دست آورد اما نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند و بارسا در ضد حملات به خوبی استفاده کرد و موفق شد گل های دوم و سوم را به ثمر برساند.

بدون شک یوونتوس به غیر از 20 دقیقه ی ابتدایی، نمایش فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته بود و بارسایی ها با احتیاط فوق العاده ای بازی را دنبال می کردند.

داوری مسابقه نیز در حد متوسط و حتی ضعیفی قرار داشت و در هر نیمه یک خطای تعیین کننده را بر روی بازیکنان یووه اعلام نکرد و همین موضوع تاثیر زیادی بر نتیجه ی بازی داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: